ولا حد

على اليمين تحت مكتوب كونتاكتس

قاعد مع ناس كتير... المفروض انهم اصحابي

مكان جديد

وائل كان معايا بنشتري حاجات

قام قالي ... الناس خارجة . تيجي

وصلنا المكان , كله عربيات فخمة جدا , زي ما بيقولوا علية القوم تأتي هنا

اجناس من كل حتة في الدنيا

اللي بياكل و اللي بيشرب و اللي مع صاحبته و اللي جاي يدور على وحدة

قعدتنا كانت عائلية شوية

كله قاعد يتكلم و يضحك

فجاءة الصوت قطع عندي

كنت شايف بس

بس احساسي قطع من الناس اللي حواليا

شايف الناس بتتكلم و تتحرك بسرعة بطيئة

الحياة عندي سلو موشن من غير صوت

زي فلم ابيض و اسود

بس الالوان فيه موجدة بس باهتة

حسيت بوحدة رهيبة

جات عيني على كلمة كونتاكتس

كونت هاموت و اكلم حبيبتي

صاحبي

حد قريب مني

دورت

250 رقم

مافيش

ماحدش

مالقتش حد اكلمه

اقوله هاي حتى

ايه ياعم ,,, انت فين

فجاءة رجع الصوت

لا مافيش ,,, جاتلي رسالة كنت باشفها

رجعت اتعامل معاهم

و انا بقول لنفسي

فعلا حياتك هايلة

ولا حد خالص؟؟؟؟

هناك تعليقان (٢):

AUCWORKERS يقول...

ياولا
روق,هو بس الكونتاكس بتاعة عشان في الامارات ففاضي,معتقدش ان دا ممكن يحصلك هنا.
روق بقى وقول ياباسط حتلاقيها هاصت

وحشتنا يابني

وجه مؤجل.. و ضمادة للخواء يقول...

انه الموت
مفردا و مثنى و جمعاً..
في كل غربة.. كأسماك السومون.. تبحث عن مجرى مائي يعيدك من حيث جئت.. سالكا جسرا للوصول..
لكن.. ليس بسبب النهر وجد الجسر.. انه كالمواطنة.. لم تبتدع الا بسبب خديعة اسمها الوطن